Obchodní podmínky FlowerGO
Všeobecné obchodní podmínky | FlowerGO květinářství online
Všeobecné obchodní podmínky FlowerGO
Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují nákup květin, květinových produktů, dárkových poukazů a souvisejících služeb v e-shopu FlowerGO a v kamenných prodejnách DeluXE Flowers.
Květinová 1 s.r.o.
Sídlo: Mratínská 571, 250 85 Bašť
IČO: 19954581
Spisová značka: (bude doplněno z OR)
Nejsme plátci DPH.
Bankovní účet: 264760695 / 0600
Telefon: +420 778 780 000
E-mail: flowergo.cz@gmail.com
Web: www.flowergo.cz, www.kvetinarstvi.online
Nákupem v našem e-shopu potvrzujete, že jste se s těmito podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.
1. Výklad pojmů
Pro účely těchto obchodních podmínek mají následující pojmy tento význam:
- Prodávající – společnost Květinová 1 s.r.o., provozovatel e-shopu a květinářství.
- Kupující / zákazník – fyzická nebo právnická osoba, která s Prodávajícím uzavírá smlouvu.
- Spotřebitel – kupující, který je fyzickou osobou a nejedná v rámci své podnikatelské činnosti.
- E-shop – internetové stránky Prodávajícího na adresách www.flowergo.cz , umožňující uzavření smlouvy na dálku.
- Zboží – květiny, květinové vazby, kytice, dekorace, doplňkový sortiment a dárkové poukazy.
- Smlouva – kupní smlouva uzavřená mezi Prodávajícím a Kupujícím.
- Dárkový poukaz – předplacená hodnota vydaná Prodávajícím, opravňující držitele k úhradě Zboží dle podmínek uvedených v článku 8.
2. Uzavření smlouvy
Smlouva je uzavírána distančním způsobem prostřednictvím E-shopu, případně telefonicky či osobně v provozovně. Při nákupu v E-shopu Kupující vyplní objednávkový formulář, zkontroluje údaje a odešle objednávku tlačítkem „Objednat s povinností platby“.
Po odeslání objednávky obdrží Kupující na e-mail potvrzení objednávky spolu s těmito obchodními podmínkami. Okamžikem doručení potvrzení objednávky je Smlouva uzavřena.
Kupující je povinen uvádět při objednávce pravdivé a úplné údaje. Tyto údaje se považují za správné při doručování zásilky i při vystavení dokladů.
3. Cena a platební podmínky
Ceny Zboží jsou uvedeny v českých korunách (Kč) a jsou konečné. Prodávající není plátcem DPH. Cena platná v okamžiku objednávky je cenou sjednanou ve Smlouvě.
Celková cena se skládá z:
- ceny Zboží,
- ceny dopravy a případných doplňkových služeb (např. expresní doručení, speciální balení).
Možnosti úhrady (dle aktuální nabídky v E-shopu):
- online platba platební kartou,
- bankovní převod,
- dobírka (je-li nabízena), je však bez dalšího, že tato úhrada je vyloučena pro skupinu zboží řezaných květin
- hotově či kartou při osobním odběru,
- u vybraného sortimentu platba dárkovým poukazem.
Faktura (daňový doklad) je vystavena v elektronické podobě po úhradě a zaslána na e-mail Kupujícího.
4. Čerstvé květiny a storno objednávky
Květinové výrobky (kytice, vazby a dekorace) jsou vyráběny na zakázku z čerstvých květin, které podléhají rychlé zkáze a nelze je znovu uvést do prodeje.
Objednané a zaplacené květinové výrobky nelze jednostranně stornovat ani požadovat vrácení kupní ceny. Jedná se o výjimku z práva na odstoupení od smlouvy dle § 1837 písm. d) občanského zákoníku.
Individuální změny (úprava textu na kartičce, změna barvy květin, změna doručovací adresy apod.) se snažíme vyřídit, pokud to umožňuje čas a stav výroby. Tyto změny je nutné sjednat telefonicky (WhatsApp ) na +420 778 780 000.
5. Doručení a provozní podmínky
Zboží dodáváme na základě objednávky z E-shopu nebo telefonicky. Doručujeme vlastní kurýrní službou nebo prostřednictvím smluvních přepravců v rámci území České republiky, dle aktuálních možností uvedených v E-shopu.
Čas doručení
- Doručení probíhá v provozní době uvedené na webu; po dohodě lze zajistit i doručení mimo standardní dobu.
- Přesnou hodinu doručení nelze garantovat, neboť může být ovlivněna dopravou, počasím a vytížením kurýrů.
- U svatebních a smutečních zakázek klademe maximální důraz na dodržení dohodnutého času a místa.
Převzetí zásilky
- Kupující (nebo adresát) je odpovědný za přítomnost na doručovací adrese a za převzetí zásilky v domluveném časovém intervalu.
- Není-li adresát zastižen, kurýr se jej pokusí kontaktovat telefonicky. Pokud doručení není možné, zásilka se vrací na prodejnu a Kupující si ji může vyzvednout osobně.
- Opakované doručení může být zpoplatněno dle aktuálního ceníku a částka za původní objednávku se nevrací.
6. Odpovědnost za vady a reklamace
Dbáme na vysokou kvalitu a čerstvost květin. Při převzetí zásilky je Kupující povinen zkontrolovat stav zásilky, správnost zboží a množství.
Reklamace čerstvých květin
- V případě zjevného poškození, záměny nebo jiné vady je Kupující povinen kontaktovat Prodávajícího bezodkladně v den doručení, nejpozději do několika hodin od převzetí, na tel. čísle +420 778 780 000 nebo e-mailem.
- Reklamaci je nutné doložit fotografiemi závady a dokladem o nákupu.
- Po uplynutí dne doručení nebo bez dokladu o nákupu nelze reklamaci uznat, s ohledem na povahu zboží (rychle se kazící zboží).
Reklamace ostatního zboží
U ostatního zboží (nečerstvý sortiment, dekorace apod.) se uplatní obecná úprava práv z vadného plnění dle občanského zákoníku. Podrobný reklamační postup je poskytován na vyžádání a může být zveřejněn samostatně na webu.
7. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem
Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů ode dne převzetí zboží, s výjimkou případů uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
Toto právo se nevztahuje zejména na:
- dodávku zboží podléhajícího rychlé zkáze (čerstvé květiny a květinové výrobky vyráběné na zakázku),
- služby, které byly v plném rozsahu poskytnuty s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele.
U zboží, na které se právo odstoupení vztahuje (např. nečerstvé dekorace, vybraný doplňkový sortiment), může spotřebitel odstoupit písemným oznámením zaslaným na adresu sídla Prodávajícího nebo e-mailem. Zboží musí být vráceno nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
Prodávající vrátí spotřebiteli zaplacenou cenu zboží a náklady na dodání ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení, ne však dříve, než obdrží zboží zpět nebo než spotřebitel prokáže, že jej odeslal.
8. Dárkové poukazy FlowerGO
Dárkové poukazy FlowerGO představují předplatné hodnoty, které lze využít k úhradě Zboží a služeb poskytovaných Prodávajícím v rámci květinářství FlowerGO a DeluXE Flowers.
8.1 Vystavení a platnost poukazu
- Dárkový poukaz je zpravidla vystaven na jméno spotřebitele (obdarovaného), popř. jako univerzální poukaz bez uvedení jména.
- Standardní doba platnosti poukazu je 12 měsíců ode dne vystavení, není-li na poukazu nebo v objednávce výslovně uvedeno jinak.
- Po uplynutí doby platnosti poukaz automaticky zaniká bez nároku na náhradu či vrácení peněžních prostředků.
- Poukaz lze uplatnit pouze v době platnosti v provozovnách a doručovacích oblastech uvedených na webových stránkách Prodávajícího a v otevírací době těchto provozoven.
8.2 Místní, časové a jiné omezení
- Poukaz lze využít:
- pro nákup v E-shopu na adresách flowergo.cz
- v označených kamenných prodejnách FlowerGO / DeluXe Flowers (aktuální seznam je uveden na webu).
- U doručení o víkendech a svátcích lze poukaz využít pouze v lokalitách a časech, které jsou v daném období na webu nabízeny (dle aktuální kapacity kurýrů).
- Poukaz nelze použít na úhradu samostatných poplatků za dopravu, není-li při vystavení dohodnuto jinak; standardně kryje hodnotu Zboží (květin, vazeb, dekorací).
8.3 Převoditelnost poukazu
- Je-li na poukazu uvedeno konkrétní jméno, je poukaz určen primárně pro tuto osobu. Uplatnění poukazu jinou osobou je možné, pokud poukaz fyzicky předloží a nedojde k rozporu s dalšími údaji na poukazu.
- U univerzálních poukazů bez uvedení jména může Kupující poukaz volně darovat třetí osobě.
- Převod poukazu nepodléhá žádnému schvalování Prodávajícím; za předložení platného poukazu odpovídá osoba, která jej uplatňuje.
8.4 Způsob uplatnění a rozsah použití
- Poukaz je možné uplatnit na libovolné Zboží z aktuální nabídky (vyjma jiných dárkových poukazů a případných speciálně označených služeb).
- Uplatnění v E-shopu probíhá zadáním kódu poukazu v košíku; v kamenné provozovně je nutné poukaz předložit obsluze před zaplacením.
- Poukaz je jednorázový. Musí být uplatněn v rámci jedné objednávky; nevyčerpaný rozdíl hodnoty poukazu se nevrací v hotovosti ani převodem a nelze jej převést na další nákup.
- Pokud je hodnota objednávky vyšší než hodnota poukazu, Kupující doplatí rozdíl zvoleným způsobem úhrady.
8.5 Vrácení a odstoupení
- Dárkový poukaz nelze po zakoupení vrátit ani vyměnit za peněžní prostředky, s výjimkou situací, kdy tak stanoví kogentní ustanovení právních předpisů.
- Uplatněním poukazu (zadáním kódu v E-shopu nebo předložením na prodejně) dává držitel souhlas s těmito obchodními podmínkami v jejich aktuálním znění.
9. Ochrana osobních údajů (GDPR)
Správcem osobních údajů je společnost Květinová 1 s.r.o. Osobní údaje Kupujících jsou zpracovávány pouze v rozsahu nezbytném pro:
- vyřízení objednávky a doručení Zboží,
- plnění zákonných povinností (účetnictví, daňové předpisy),
- komunikaci se zákazníkem a řešení reklamací,
- vedení evidence smluvních vztahů.
Osobní údaje mohou být předány třetím osobám pouze v rozsahu nezbytném pro doručení Zboží (dopravci, kurýrním službám) nebo v případech stanovených právními předpisy.
Kupující má právo na přístup ke svým údajům, jejich opravu, výmaz, omezení zpracování, přenositelnost a právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
10. Kamerové záznamy a cookies
10.1 Kamerové systémy
Vybrané provozovny mohou být monitorovány kamerovým systémem bez záznamu zvuku. Obrazový záznam slouží výhradně k ochraně osob a majetku a je zpracováván v souladu s právními předpisy.
10.2 Cookies
Webové stránky používají soubory cookies pro zajištění funkčnosti, měření návštěvnosti a případné personalizace obsahu. Používáním webu vyjadřujete souhlas s jejich využitím. Nastavení cookies lze upravit ve Vašem internetovém prohlížeči.
11. Odpovědnost a vyšší moc
Prodávající nenese odpovědnost za:
- zpoždění doručení způsobené dopravními komplikacemi, počasím nebo jinou vyšší mocí,
- nepřevzetí zásilky z důvodu nepřítomnosti adresáta nebo nesprávných kontaktních údajů,
- poškození květin vzniklé po převzetí zásilky v důsledku nesprávné péče či skladování,
- technické výpadky E-shopu nebo platebních bran nezaviněné Prodávajícím.
V případě vyšší moci (např. živelné události, epidemie, rozsáhlé výpadky energií či logistiky) může Prodávající objednávku jednostranně zrušit s povinností vrátit Kupujícímu uhrazené částky.
12. Řešení sporů a závěrečná ustanovení
Veškeré právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí právem České republiky. Případné spory budou primárně řešeny dohodou; nepodaří-li se je vyřešit smírně, budou rozhodovány příslušným soudem dle sídla Prodávajícího.
Spotřebitel má právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (ČOI) nebo využít platformu pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ODR).
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 8. 12. 2025 a nahrazují všechna předchozí znění.
Odesláním objednávky Kupující potvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil, rozumí jim a souhlasí s nimi, a bere na vědomí zvláštní povahu čerstvých květin a podmínky dárkových poukazů dle článku 8.
